luni, 30 mai 2011

Is you is or is you ain't my baby ?


Cat a fost, a fost delicios. Ce urmeaza trebuie savurat din plin.

Mi-am reamintit cum e sa astept ceva cu nerabdare. Si cred ca tocmai am realizat ca distanta si timpul nu fac casa buna cand e vorba sa-mi doresc ceva la care țin din plin. Nici macar cand timpul e mic, mic...

Tocmai am picat la examenul de "Trebuie-sa-ramai-singur-oleaca". Si nici nu stiu daca e bine sau nu. Nu cred ca m-am descurcat prea bine. Nu am beci la casa, da' totusi nu cred ca m-as fi ascuns acolo. Nu de alta, da' nu-mi prea place mirosul de beci.

Probabil ar trebui sa te bucure faptul ca mi-a fost dor de tine, ca ti-am simtit lipsa chiar si intr-un simplu weekend. Sau poate crezi ca e exagerat ? Habar n-am... Si totusi lucrul asta ar trebui sa arate ca unele lucruri pe care le spun nu-s doar vorbe goale.

P.S. :">


Oa-oaoaoa-oa-oa-oa

I got a gal that's always late
Every time we have a date
But I love her, (Oaoaoaoa-oaoaoa)
I'm gonna ask her: (Oa-oa-oa-oa-oaaa)
"Is you is, or is you ain't my baby?" (Oa-oa-oa-oa-oa-oa-oa)

The way you're actin' lately makes me doubt (Oa-oa-oa-oa-oaaa)
Youuuuu is still my baby-baby (Oa-oa-oa-oa-oa-oa)
Seems my flame in your heart's done gone out (Oa-oa-oa-oa-oa-oa)

A woman is a creature that has always been strange
Just when you're sure of one
You find she's gone and made a change (Oa-oa-oa-oa-oa-oa)
Is you is or is you ain't my baby ? (
Oa-oa-oa-oa-oa-oa)
Maybe baby's found somebody neeewwww (Padudu-de-do-didi)
Or is my baby still my baby true?

Oa-oa-oa-oa-oa-oa....si mai multe "oa-oa-oa"-uri

Iiiissss you iiiissss, or is you ain't my babbyyyy ? (Oa-oa-oa-oa-oa)
Maybe baby founds somebody neewww (Oa-oa-oa-oa-oa)

Padurlu-darlu-derl-luuudonnaaa

Or is my baby still my baby trrruuueeee ?

P.P.S. Stiu ca n-o zic bine, darrr..."Je t'aime moi aussi !" X_X :))

Niciun comentariu: