sâmbătă, 20 martie 2010

Stare de spirit. (fragmente)


Veritasaga. Povestea adevarata.


Sunt nehotarat. Nici fericit, nici posomorat.
Traiesc intre doua hotare,
pe un pod care se clatina si pierde scanduri,
iar cand incerc sa-mi fac ordine-n cap, imi spun:
"Doamne, cate ganduri...cate ganduri..."


Am de urcat trepte, pete de sters.
Supradoza de stres...
Acelasi chin spus in alt vers...
Iar lumea are un alt mers care mie-mi scapa.


Am nevoie de dragoste cum are nevoie desertul de apa.
In mine port o epava.
Cateodata, in priviri am otrava,
si furia ma face sa simt prin vene cum imi curge lava...


De multe ori mi-e frica;
am senzatia ca totul pica si nu gasesc nicio solutie.
Imi inchid ochii si-mi spun: 'Esecul nu intra in discutie".


Am invatat ca uiti adevarul daca tot minti.
Ca totul se reduce la ce simti...


...imi urmez drumul. Si mai am o problema:
nu ma pot detasa...
hmm...asta e... Am tot ce am spus mai spus.
Si e bine asa...


Nu trece-o zi fara sa am pretentia sa fiu mai bun.
Incerc sa nu-mi doresc sa ma razbun.

...puncte puncte...


Niciun comentariu: