luni, 1 februarie 2010

Fragmente reprezentative...



(Sau versuri ale altora din care trag concluzii)

Mai jos nu sunt cuvintele mele, dar sunt ideile ce mi le-am regasit in cuvintele rostite de altii. Si chiar daca nu sunt spuse de mintile filosofilor, ideea de baza se potriveste.


"Tocmai posibilitatea sa-ti implinesti un vis face viata interesanta. Si cand tu vrei ceva cu adevarat, tot Universul conspira la realizarea vointei tale..."


"Viata-i o lupta, vezi sa ramai in viata...
Nu privi-n urma, inamicul e in fata;
isi zice "viitor", "destin", "sau soarta"...
eu ii spun "profitor", "meschin". Ne poarta
pe unde nici nu visam, pe unde nu ma vedeam,
mi-aduc aminte cum radeam de tot ce mi se-ntampla.
Si nu regret nimic.
Incerc sa-nvat din tot, invat sa ma implic.

[...]...am cautat sa ma bucur de tot ce imi ofera...

Tu nu te teme, o sa-i iau si ce n-are;
aici e care-pe-care, nu-i loc de resemnare..."


"Senin privesc atent...
Ma uit in trecut, ma uit in prezent,
inspir adanc...
Nu vreau sa ma mai plang.
Accept impacat...sunt ceea ce sunt...
Baiatul alor mei, pustiul lor mereu,
Sunt nepot si var si frate, prieten tot eu...
Ce trai dulce-amarui,
oricat ar fi de greu, nu sunt al nimanui.
Totusi ma doare cand mi-e dor,
cat de inconstient priveam in viitor...
Usor,usor, s-a dovedit atat de inselator.
Ca sa le faci cu cap, fa-le la vremea lor.
Ca sunt regrete, dar sunt degeaba,
uneori graba chiar strica treaba.
Tu baga la cap si nu te teme
Mai bine mai tarziu decat prea devreme...



Asculta...e vocea mea din cap...
Ma duce iar in larg, fara catarg...


[..] Cu siguranta nu stiu cum s-a intamplat,
ca sigur, n-o sa plec singur...
Imi iau [..] un papirus si-un sigur pix
sa va mai scriu franturi din vis.
Cine e trist nu crede-n Paradis.
Imi iau si-un tupeu de nu-l pot duce eu.
[...]Si-un nucleu de curcubeu. Si-un zmeu.
N-o sa ne fie greu, ca-i Dumnezeu in fiecare;
doar ca fiecare e-un semi-zeu la intamplare.
Un semn de carte, un semn de intrebare.
Arma mea de vanatoare pentru necuvantatoare.
Raze de soare pentru colorare...
Cu multa dragoste, ...o sa dispar in zare....



(Inspirat din fragmente de versuri. Florian Pittis. Rashid. Byga. Aforic)

Niciun comentariu: