miercuri, 10 februarie 2010

Iti multumesc.



Later: "...chiar daca impreuna am descoperit taine, acum cuvintele-mi sunt precum valize in care nu mai intra haine, iar eu ma imbrac in sentimente...
Ceea ce simt e scris pe mine, ca tatuaje permanente...

Stii si tu ca ne vantura vantul dupa cum vrea. Uneori nu simt pamantul sub talpa mea; si atunci imi aduc aminte...ca am invatat sa simt fara cuvinte...

...dincolo de masti ne ascundem prea des sufletul ranit... Incercand din greu sa exprimam ce simtim, desi deseori suntem incapabili... "

As incerca sa-ti deschid ochii, sau macar sa ti-i inchid si sa te privesti prin ai mei...

(Nu te refugia departe. Pastreaza o harta ca sa stii sa te intorci.)



Orizontul se tot indeparteaza, si ma tot mint ca sunt in stare sa-l ajung. Si poalele curcubeului pareau asa aproape... .Nu stiu cum se face ca parca as incerca sa strang apa in pumn.

Si totusi...

Iti multumesc chiar daca tu consideri ca n-ar trebui.

Iti multumesc ca mi-ai oferit mult-doritul cadou de sarbatori.

Iti multumesc...


Scriu la urma, insa n-am uitat :
ILD ! Fara sa te superi pe mine. Fara sa-mi ceri socoteala. Pentru ca vreau.

Nu-mi lua de tot cadoul te rog...

(Nu gasesc cuvintele ca sa scriu mai mult...)


P.S. Stii ca mi-ai promis mai demult un desen si doua foi scanate. Nu am uitat :D. Sunt aici...



Niciun comentariu: