sâmbătă, 19 decembrie 2009

Neloots'...

E o idee. M-am gandit asadar sa ma auto-includ in randul celor "posesori" de astfel de jurnale...ne-intime.
Nu e din lipsa de ocupatie, plictiseala si nici pentru a intra in trend. E doar un gand ce m-a determinat sa-mi povestesc ideile tampite...sau nu.
Nu mi-am propus in mod intentionat sa atrag priviri, dar nici sa scriu constant. Asa ca, un cititor la 2 -3 luni, cred ca ar fi de ajuns pentru moment [ :)) ]. Totusi...nu stiu cata viata o sa aiba blogu' lu' Neloots'; depinde de mine, si de ideile care o sa-mi treaca prin cap.
Cert e ca n-as vrea sa'l las si sa se puna praful pe el...
Deci...succes mie.Da, imi multumesc... Si...idei sa am...(idioate sau nu, vedem pe parcurs :D )

Un comentariu:

Mishu' spunea...

Stii cum se spune din batrani?

...BAFTA!>:D<...:)